Xipy Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Vet någon något gratis videoinspelnings program? Jag vill ha ett så att jag kan lägga ut på youtube utan några problem. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Om du bara ska filma datorn när du är ute på nätet så kan du ju ladda ned Atube catcher. Man kan filma skärmen med den och ladda ner youtubevideos :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xipy Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Jag ska typ filma på ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebzeek00 Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 fraps ifall du ska filma ett spel eller wegame men med fraps så får du försöka craka propgramet på nåt sätt googla lite för att med fraps kan du bara filma 30 sec med men annars betalar du för fullversion då kan du filma hur länge som helst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 fraps ifall du ska filma ett spel eller wegame men med fraps så får du försöka craka propgramet på nåt sätt googla lite för att med fraps kan du bara filma 30 sec med men annars betalar du för fullversion då kan du filma hur länge som helst :Daa... vi får inte säga "var" man kan hitta den crackade fraps för det strider emot fuskas regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Camtasia Studio HyperCam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 HyperCam är fan sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xipy Skrivet 31 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Provade med camstudio men det laggade mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.