Hoppa till innehåll

Bra Spel Till Xperia Mini


Spelbroderna
 Dela

Rekommendera inlägg

Morsning! Jag sitter för närvarande med en SE Xperia Mini Pro och skulle behöva lite tips på bra spel. Jag är inte ute efter några generiska kloner av gamla arkadtitlar från åttiotalet. I princip alla spel jag testat från android market är ren dynga, och jag vill gärna ha något att fördriva tiden med i fickan. Har ni något att rekommendera? :)

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom här 3 är ett måste :)

 

1# Drop <-- riktigt kul om man har kompisar med samma spel. Då kan man tävla om high score! :D (jag leder) :P

2# Alchemy <--grymt tidsfördriv

3# Fruit slice <-- Helt okej om man har tråkigt

 

Detta är mina top 3 spel just nu :) Men jag har en X8 så det kanske är jobbigt på en liten skärm. Men det borde funka bra Värt att testa ;)

 

Edit: Alla dessa 3 spel är gratis på Android market!

Redigerat av Nacke3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom här 3 är ett måste :)

 

1# Drop <-- riktigt kul om man har kompisar med samma spel. Då kan man tävla om high score! :D (jag leder) :P[/u]

2# Alchemy <--grymt tidsfördriv

3# Fruit slice <-- Helt okej om man har tråkigt

 

Detta är mina top 3 spel just nu :) Men jag har en X8 så det kanske är jobbigt på en liten skärm. Men det borde funka bra Värt att testa ;)

 

Edit: Alla dessa 3 spel är gratis på Android market!

du verkar ha koll på läget. Kommer SE köra med Android på alla sina telefoner i framtiden?

Redigerat av ronnyN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angry Birds är skräp för den som långt innan spelat Castle Crushers eller vad det nu hette. Det gamla flashspelet Angry Birds stulit konceptet rakt av. Paper Toss är väl bara ett sånt värdelöst gimmick spel där man "skjuter" i väg skräp med hjälp av fingret? Neeeeeeeeej tack.

 

Alchemy - är det spelet man helt poänglöst ska sätta samman olika element för att skapa ett nytt? Det blir ju helt ologiskt bara en kort in i spelet. Värdelöst mao.

 

Kollar in dom andra spelen nämnda i tråden, tack för informationen osv.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angry Birds är skräp för den som långt innan spelat Castle Crushers eller vad det nu hette. Det gamla flashspelet Angry Birds stulit konceptet rakt av. Paper Toss är väl bara ett sånt värdelöst gimmick spel där man "skjuter" i väg skräp med hjälp av fingret? Neeeeeeeeej tack.

 

Alchemy - är det spelet man helt poänglöst ska sätta samman olika element för att skapa ett nytt? Det blir ju helt ologiskt bara en kort in i spelet. Värdelöst mao.

 

Kollar in dom andra spelen nämnda i tråden, tack för informationen osv.

 

Mvh

 

 

 

gör det!!!!!!! de andra spelen e schysta!

 

 

annan problematik ---- förstar inte varför SE kommer att köra pa Android pa alla telefoner i framtiden! De hade ju dragit ner kostnaderna rejält för dem!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...