swagzter Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Har HTC Desire HD en grafisk equalizer eller en parametrisk equalizer? Förresten, någon som tycker att den utåtlutande kameralinsen är jobbig? rädd att den kanske tar stryk om man lägger den på bord eller nå ju :o .Men ta det lugnt! ^^ Vänta ett par dagar tills du får din Desire HD så kan du besvara alla frågorna själv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Tror tyvärr det kommer ta till nästa vecka innan jag får det, om jag inte har jäkligt med tur då. Men i vilket fall så vill jag gärna veta om kameralinsen slits bara för att den är lite uppåtlutande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Tror tyvärr det kommer ta till nästa vecka innan jag får det, om jag inte har jäkligt med tur då.Men i vilket fall så vill jag gärna veta om kameralinsen slits bara för att den är lite uppåtlutande.Jag har inte märkt ett skit med min kamera i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 (redigerat) Min farsa har haft sin dhd i en och en halv månad nu. Inte en repa på kameran. Normal användning. Oroa dig inte. Redigerat 4 Februari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Min farsa har haft sin dhd i en och en halv månad nu. Inte en repa på kameran. Normal användning. Oroa dig inte.Okej, låter fint. Man får ta bra hand om den helt enkelt.Förövrigt så har jag inte fått DHD än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Köp skal/skydd och displayskydd till telefonen direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Displayskydd är redan inhandlat :). HTC Screen Protector SP P430 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=611105 Men är verkligen skal så jätteviktigt :/? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Du klarar dig bra utan skal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Får hoppas på att det är så då. skulle dock aldrig köra utan skärmskydd :D Men kan man använda sig utav vanliga hörlurar som man t.ex. kan koppla in i datorn för att lyssna på musik eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Du har ju inhandlat displayskydd? Gorilla Glas är inte utrustad på HTC Desire HD så det är extra viktigt. Vill du behålla värdet på telefonen, kanske om du säljer den inom något år är det bra att ha ett skal/silikonskydd för säkerhetsskull om olyckan skulle inträffa :) 3,5mm jack är det som är utrustad på HD'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Jo, det var 3,5mm jag tror jag menade ^^. Tänkte om det var någon annan sorts uttag för hörlurar där. Jag kommer med största sannolikhet köra med den mobilen tills den är slut, men det kan ju vara bra att hålla den snygg på skalet ändå, ska se efter silikonskydd då kanske, finns inga på komplett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Att köpa ett skal är väl nästan att gå till överdrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.