Laserturk Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Herregud, att du ens har köpt något sådant skräp, en flera år gammal processor från AMD samt ett AGP grafikkort. Att ens betalat för den datorn var ett stort misstag.Precis min åsikt ;) Varför inte låta sjävlaste KalphiteQ plocka ihop en billig dator åt dig, TS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Precis min åsikt ;) Varför inte låta sjävlaste KalphiteQ plocka ihop en billig dator åt dig, TS?Vad är din buget så kan jag fixa ihop en :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Hej, jag har köpt min dator av min kusin för ett tag sedan och vet inte vad som är i den, han byggde den själv. Vilket pris skulle datorn hamna på om man byggde den nu? Ungefär alltså. Är detta Dålig, bra, jättedålig? Har samma proccesor xD Nja, är ingen expert men den är ganska dålig. Om du skulle ha sålt den helt ny och skriva på blocket t.ex att den passar perfekt till spel, så skulle du nog ha sålt den för 1000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 I Dagens läge skulle detta (^) vara dagens lögn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.