Lillskiten2 Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 FacePalm. fortfarande inte rätt nån av er :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Bambo???:lol: FacePalm. fortfarande inte rätt nån av er :PMeh, fan är det för film egentligen? :( Lord of the Rings: The Return of the King? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Uppgörelsen? Lord of the Rings: The Return of the King?Kom igen, han har ju militäruniform på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 8 Mile, man ser ju att eminem står och battlar på bilden. B) B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 G.I. John? 8 Mile, man ser ju att eminem står och battlar på bilden. B) B) B) B)Vad snackar du om, det här är ju eminem: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 (redigerat) Kom igen, han har ju militäruniform på sig.Jag vill minnas att Saurons arméer marscherade genom Mordors portar iförda militär klädsel, beväpnade med maskingevär.. Hans styrkor var ju bättre än Sarumans t.ex., som bara hade utdaterade grejer som svärd och skit. Sauron hade förbindelser med Palestina som försåg honom med vapen i utbyte mot att de fick bygga palestinska militärbaser i Mordor. Men jag blandar säkert ihop den med någon annan. Det sjunde inseglet? Redigerat 26 Maj 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 (redigerat) Jag vill minnas att Saurons arméer marscherade genom Mordors portar iförda militär klädsel.. Men jag blandar säkert ihop den med någon annan. Det sjunde inseglet?Det gör du definitivt. De har ju smutsiga rustningar och sablar på sig. Det sjunde inseglet är Svart/vit btw. Och var en person i det sjunde inseglet skulle få en uniform ifrån är svårt att föreställa sig. EDIT: See what you did there ;) Redigerat 26 Maj 2012 av Skurken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 EDIT: See what you did there ;)Det tog en stund. :P OnT: Q.Y. Jena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Tror det är Bridget Jones Dagbok :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Pokémon 2 - Ensam är stark Gissar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Det tog en stund. :P OnT: Q.Y. Jena?Äh, det går inte på tid. Dessutom är jag värsta LOTR-bögen så tog det personligt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Schindlers List? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.