Gäst KawaiiNek0 Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Dum och dummare?Yepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Y U WATCH WEIRD MOVIES!? :angry: För att skippa varning så chansar jag på Avatar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Y U WATCH WEIRD MOVIES!? :angry: För att skippa varning så chansar jag på Avatar. :)Det är fel. :) Snubben ni ser på bilden är Johnny Depp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Det är fel. :) Snubben ni ser på bilden är Johnny Depp.Å fan det såg jag inte, närmaste jag kan komma är väl Fear and Loathing in Las Vegas men jag antar att det är fel (även fast det har varit nått år sedan jag sist såg filmen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Å fan det såg jag inte, närmaste jag kan komma är väl Fear and Loathing in Las Vegas men jag antar att det är fel (även fast det har varit nått år sedan jag sist såg filmen).Nope. Johnny Depp's karaktär delar namn med en av karaktärerna från The Big Bang Theory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Once up on a time in mexico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 V för Vendetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Korrekt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Ett tips bara: Printscreena gärna från filmer på datorn. Tar ni bilder från google behöver jag bara bildgoogla så får jag fram vilken film det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.