Lynott Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 LSD: The Movie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Gissar på denna. Har helt ärligt ingen aning :PInte.. ? Jag trodde både du och Juicelol skulle ha en aning i alla fall. :) Den är växelvis tecknad och "riktig", och saknar både dialog och tydligt narrativ. LSD: The Movie?Jag är ledsen att behöva informera att svaret du angivit är inkorrekt. :( Färgpaletten är ändå alldeles för mörk för att det ska vara LSD det handlar om. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Jag trodde både du och Juicelol skulle ha en aning i alla fall. :)Jaså? Har den någon direkt koppling till något band musiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Möjligt att den har. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Hm. Gjorde inte Pink Floyd en animerad film? The Wall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Klart det är den! Den är jävligt trippig, men bra. Saknar som sagt dialog, berättas istället genom musiken från The Wall. Skitcool film, gillar speciellt scenen när han under en psykos tror hans konsert är en demonstration för fascistpartiet han är ledare för. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Score! Kommer med bild senare idag när jag kommer hem till min filmsamling och kan ta ett screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Citizen Kane? Skitlänge sen jag såg den, kan vara ute och cykla :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Näpp, inte Citizen Kane! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Ingen annan som vill försöka? Annars börjar jag med ledtrådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Ingen annan som vill försöka? Annars börjar jag med ledtrådar.Go for it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.