Guggo Skrivet 1 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Försäkringar spelar stor roll i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Double Indemnity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Sweet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 För en gångs skull ser det faktiskt bekant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 (redigerat) Det hoppas jag. :D Det borde stå i lagen att i varje människas hem ska det finnas en tv som är på och visar den här filmen 24 timmar om dygnet. Redigerat 1 Juni 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 (redigerat) Lol, nu tänker jag bara att bilden förställer Rob Halford som ligger ner på marken. :D Och med tanke på vilken fil han körde i är det lätt att fantasin drar iväg åt nåt helt annat håll.. Redigerat 1 Juni 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Sweet B) Kan det vara Kickboxer 5 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Nej. Filmen brukar räknas som en av de allra sämsta som någonsin gjorts genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Nej. Filmen brukar räknas som en av de allra sämsta som någonsin gjorts genom tiderna. ok då borde jag sett den med har nämligen sett många dåliga filmer i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 (redigerat) Huvudrollsinnehavaren är en viss Tommy som även har skrivit och regisserat. Redigerat 11 Augusti 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.