CharlesIngvar Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 (redigerat) Nepp: Ledtråd: En av huvudkaraktärerna är tennisspelare.Får jag fråga en sak? Är filmen svartvit? Redigerat 26 Mars 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Ja.Den enda filmen jag kan tänka mig då som är svartvit är det våras för frankenstain men den är det ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Ledtråd. Början av filmen utspelar sig på ett tåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Tänker mig att det kanske har något att göra med The Great Train Robbery (eller nåt sånt) som jag läste om när jag hade åttans engelskbok förra året. Jag är för lat för att leta fakta om filmer på det så jag gissar på The Robbery Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Nepp. Slutscenen utspelar sig på ett nöjesfält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Strangers on a train Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Ja! Äntligen... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Väcker liv i tråden med en ny bild: http://i54.tinypic.com/w98zsp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Väcker liv i tråden med en ny bild: http://i54.tinypic.com/w98zsp.jpgEn Ledtråd skulle inte skada :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 En Ledtråd skulle inte skada :)Visst. Det är en fransk film som driver med det högteknologiska samhället och dess huvudkaraktär är känd för sin pipa, gångstil, och sitt paraply som han ständigt bär trots att det aldrig regnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Play Time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.