koalan11 Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 hej jag vill jätte gärna ha cod black ops för mina kompisar kör de och för att de är hur kul som helst!! men då får ju jag självklart inte och de suger :( men jag får ju spela battlefield bad company 2 så jag fattar inte varför jag inte kan köpa black ops?? kan nån hjälpa mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Ålder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Bra, Håller med dina föräldrar black ops är skit ingen ska köpa de. Mw2 ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Bra, Håller med dina föräldrar black ops är skit ingen ska köpa de.Vanliga MW ftw. OffTopic: Rättade till lite. :lol: OnT: Men jag tror att dina föräldrar har en tanke bakom det hela. Något som du kommer förstå när du är äldre....(Eller något..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Ontopic: Fråga varför du inte får, och försök att övertala dom. Btw, så förtår jag dina föräldrar, Black Ops är inte bra för minderåriga. Har spelat Call of duty i nästan hela mitt liv, och battlefield i hela mitt skol-liv. Black Ops är inget bra spel för yngre människor Ställer samma fråga som Satisfaction, hur gammal är du? Redigerat 6 Februari 2011 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Ontopic: Fråga varför du inte får, och försök att övertala dom. Btw, så förtår jag dina föräldrar, Black Ops är inte bra för minderåriga.Har spelat black ops i hela mitt liv (nästan), och battlefield i hela mitt skol-liv. Black Ops är inget bra spel för yngre människor Ställer samma fråga som Satisfaction, hur gammal är du?Shiit, så du föddes 9:onde november? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Black Ops är inget bra spel för yngre människorSå trött på all bullshit om att skjutspel är skadliga för yngre, klart det inte är. Men om du får spela BC2 men inte Black Ops så kan du väl fråga varför? Dom borde åtminstonde ha ett bra argument ifall dom ska förbjuda dig. Sen så suger alla Call of duty spel efter modern warfare (1) egentligen, bara en fråga om tid innan man inser det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Så trött på all bullshit om att skjutspel är skadliga för yngre, klart det inte är. Men om du får spela BC2 men inte Black Ops så kan du väl fråga varför? Dom borde åtminstonde ha ett bra argument ifall dom ska förbjuda dig. Sen så suger alla Call of duty spel efter modern warfare (1) egentligen, bara en fråga om tid innan man inser det. Jag pratar inte om skjut spel i allmänhetKom att tänka på att man är i en bas där fienden gör expriment på djur och människorGrisar som är inlåsta och tjuter, apor som sitter i burar och skurna människor.Nej, det är inte lämpligt för barn Shiit, så du föddes 9:onde november?Yupp :DNä men jag menade Call of Duty :PÄndrar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Fick inte lira cs 1.6 när jag var liten, bara att acceptera och drömma om att bli äldre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Fick inte lira cs 1.6 när jag var liten, bara att acceptera och drömma om att bli äldre.Eller gråta och tjata tills man får :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Kanske lite konstigt att du får spela Bad Company fast inte Black Ops? Eller jag har ju inte spelat Bad Company så värst mycket själv, men det är väl inte så stor skillnad när det gäller "råhet". Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Eller gråta och tjata tills man får :P...och bete sig som en jävla femåring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg