Ryssfemma Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 (redigerat) Men funkar det iaf att lira css på den?Ja det kommer flyta på fint. Har du lust att lägga 400kr så kan du ta http://www.webhallen.com/hardvara/111811-e...i_5470-win_7_hp Väldigt mycket mer prestanda för 400kr extra. Nätaggregatet på 400W tycker jag inte är så bra. Jag tror man ska ha minst 500W för en speldator.Nej, nätaggregatet kommunicerar inte med datorn direkt utan bara levererar strömmen. ----------- Som sagt, TS vill ha en laptop, och det är inte direkt så att han planerat att spela Bad Company 2 eller Crysis 2, han tänker spela css. Sen kanske han vill ha en laptop för särskilda skäl. Redigerat 6 Februari 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Nätaggregatet på 400W tycker jag inte är så bra. Jag tror man ska ha minst 500W för en speldator.Alla komponenter är ström snåla i paketen. -_-. Man MÅSTE inte ha 500.. och så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Nätaggregatet på 400W tycker jag inte är så bra. Jag tror man ska ha minst 500W för en speldator.Tydligen så kan du inte ett skit.400W duger fint för en speldator.Kör på ett 400w på min dator och funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.