Laserturk Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Cheat Engine fungerar inte online eller på serverspel. /facepalm /thread Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Speedhack fungerar på css dock. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Speedhack fungerar på css dock. ;) :_ Ont: Cheat engine fungerar och det är inte virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 7 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Jag undrar en sak... Funkar Cheat Engine till t.ex GTA IV ?? Eller har jag fått allt om bakfoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Jag undrar en sak... Funkar Cheat Engine till t.ex GTA IV ?? Eller har jag fått allt om bakfoten?Hej Bart1! Cheat Engine är ett program som läser och kan ändra olika programprocessers minne. Du kan läsa allt minne som tillhör varje process i DIN dator. Kör du ett spel på din dator, ja då kan du läsa hela spelets minne. Kör du t.ex. Runescape så kör du en klient mot en server på någon annan dator, då kan du bara läsa/ändra den information som finns på din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Det är inget virus. Jag har själv Cheat Engine 6.0 och det funkar finfint till dem spel jag testat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Google är din vän Redigerat 13 Februari 2011 av YthaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 :_Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.