Hoppa till innehåll

Jailbreaka Ps3?


CRAAZY
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag känner två stycken IRL som har Jailbreakat sina PS3. Dom har inte blivit bannade :o

Och om man tänker efter, Typ 70% av alla spelare på MW2 på PS3 har varit inne i challenge lobby och fått allt till allt. Och typ 25% av alla spelare har Jailbreakat sitt PS3 och kör Challenge Lobby online. Risken kan inte vara så stor att man blir bannad :)

Redigerat av BussChaffisen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag känner två stycken IRL som har Jailbreakat sina PS3. Dom har inte blivit bannade :o

Och om man tänker efter, Typ 70% av alla spelare på MW2 på PS3 har varit inne i challenge lobby och fått allt till allt. Och typ 25% av alla spelare har Jailbreakat sitt PS3 och kör Challenge Lobby online. Risken kan inte vara så stor att man blir bannad :)

Nykomling. Personligen så skulle jag köpa PS3KEY och inte uppgradera system programvaran förens det kommer ut. till 3.56 (3.55 är nu så det kommer nog snart om du hajar) PS#KEY gör så att den ändas jailbreakar din ps3 medans du har i den smart va! Nackdelen är ju att om man vill spela nysläppta spel online (som man då köper) så måste man uppgradera eller vänta tills PS3KEY fungerar med den uppdaterinegn som finns med på blueray-skivan. Dock om man bara gör så att man inte spelar online när man spelar säkerhetskopierade spel med PS3KEY så kan man inte bli bannad för när man vill spela MW2 eller nåt annat man köpt då är det bara att ta ut PS3KEY starta om systemet och poff normal gött hehe. Redigerat av laxan96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...