360Xbox2 Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 (redigerat) Denna Lek går till så att jag säger tillexempel Personen under mig gillar Läsk Då ska han eller hon säga om han eller hon gillar det sen är det nästa persons tur Vi Börjar Personen under mig gillar Läsk Redigerat 8 Februari 2011 av 360Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Ja ofc. Personen under mig har en pojkvän/flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Nej Personen under mig är bög/lesbisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 8 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Nej Personen under mig är bög/lesbiskNej Personen under Mig Hatar sin flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 nej personen under mig , om han/hon svarar så är han/hon bög/lesbisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Nej. Personen under mig är personen under mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 8 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Nej. Personen under mig är personen under mig. Ja Personen Under mig Älskar Skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Ja Personen Under mig Älskar SkolanJa Personen under mig har skägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 8 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Ja Personen under mig har skägg.Nej Personen Undermig Älskar Kärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Tja, varför inte? Personen under mig har inte bytt underkläder på 24h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Jodå Personen under mig stödjer flower power/är hippie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Nej. Personen under mig kan spela gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.