wubo Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Nej Personen under mig vet vad Australiens huvudstad heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Ja. PUM brukar äta snorkråkor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Nej. PUM gillar ris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Nej. PUM har udda humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Nej det tycker jag inte. Personen under mig tycker antingen om My Little Pony: Friendship is Magic, är neutralt inställd till det eller bryr sig överhuvudtaget inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Nej. Personen under mig pinkar dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2013 Ja Personen under mig andas nu medvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2013 Ja PUM har en tusenfoting som husdjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2013 Usch Nej PUM äger ett par knallrosa byxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2013 Nej, i princip alla mina kläder är i de fantastiskt fina färgerna blå och svart. Personen under mig kan räkna i binära talsystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2013 En bit, sen tappar jag bort mig. Personen under mig är en thug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2013 Självklart. PUM vet vad som hände i slaget vid Narva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.