Poesi Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 jupp, premium. PUM har en smartphone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Sony Ericsson X8 PUM tycker också den har sämsta touch-panelen ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Sony Ericsson X8 PUM tycker också den har sämsta touch-panelen everJa PUM kan säga ja? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Det är en hemlis. PUM har hemlisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Det är en hemlis. PUM är ute och fiskar hestar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 inne och fiskar hestar i mitt jos paket PUM gillar att PLUMSA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Jah ;D PUM Gillar mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 (redigerat) JAAA :D:D:D:D:D:D:D:D PUM TYCKER OM CAPS LOCK EDIT: stängde av smileys, såg fult ut... Redigerat 21 Maj 2011 av KawaiiNekoFTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Njaa.. ibland när man är arg. PUM tycker att hon/han är duktig på photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Lite småbra, duger till det jag använder photoshop till :) PUM tycker jag ska lära mig C++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Ja, alltid bra att kunna PUM föredrar bastanta kvinnor/män Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Nej För fan PUM Älskar Manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.