Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Nej PUM tycker jag är en tönt :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Nope. PUM spelar MW3 eller BF3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 ja pum dricker cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 inte för tillfället. PUM spelar Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 ja PUM spelar octodad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 (redigerat) Nope, dock har jag sett Cr1TiKaL spela det. PUM tycker att min avatar är bra. (F5 om du inte ser den nya) Redigerat 4 Februari 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Ja, men inte bättre än den förra :( PUM tycker min avatar är skitful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 ja PUM äter godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 nej men chips PUM har spelat datorspel sedan 7års ålder (tidigare räknas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Ja. PUM har bara haft en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Nej, för tillfället 3 (men ska man räka med datorer jag "haft" så... jävlar :I) PUM sitter på en stol just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Nej, jag sitter i en blommig fåtölj :D PUM har 15 minusgrader eller under hos sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.