Draghguggwhor Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Jag hade en men eldfolket dödade den :( PUM är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 (redigerat) Tro dt eller ej, men det är jag inte. PUM försov sig idag. Redigerat 7 Januari 2013 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Nej, det skulle ha varit svårt att försova sig idag eftersom jag börjar imorgon :cool: PUM har vita skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Nä, mina är svarta. PUM har rånat fler än en bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Jag har rånat tre banker. PUM har läst en av JRR Tolkiens böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Nej PUM tycker det är ytterst löjligt att dricka sprit bara för att bli full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Ja för de smakar skit Personen under mig är kaprofag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Nej personen under mig har kysst en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Ja det har väl hänt under några svaga och väldigt otydliga ögonblick Personen under mig kan bita sig på stortån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Ja. Personen under mig vänder på dygnet direkt det blir lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Nja, beror på om jag har något kul att spela. PUM började skolan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Nej. Personen under mig använder Mozilla Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.