Horizon Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Nej, tyvärr inte. Jag får nog ta och göra det någon gång. PUM har spelat Saints Row: The Third. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Ja, klarat det också PUM kan gå på händerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 (redigerat) Nej, kan fan inte ens stå på dem. PUM har någonsin spelat World of Warcraft. Redigerat 26 Januari 2013 av Loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Jajamänsan, och börjar gärna igen. PUM spelar något instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Ja, klassiskt piano och gitarr (mest el, både lead och rhytm) Och sjunger förstås. PUM har kvar sin julgran (det har jag...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Nej, den riktiga åkte ut för 1 vecka sen och den lilla plastgranen jag har på skrivbordet åkte innan lunch idag. PUM Kan slicka sig på armbågen ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Nej det kan jag inte. PUM kan stå på raka ben och nudda golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Nej, jag är fruktansvärt stel i alla bemärkelser. PUM tycker om dissonans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Ja men är väl lite av ett troll då och då. Personen under mig föredrar det gröna trollet som en symbol för internettroll framför rage-face-varianten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Ja. Personen under gillar GrassMan mer än det gröna trollet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Nä. PUM har slutat använda kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Nej, jag började precis med att använda kläder. PUM har gröna skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.