TheDamnSwede Skrivet 7 December 2013 Rapport Dela Skrivet 7 December 2013 jag åt upp den. kände mig tvungen det var en Hello kitty. Man kunde klippa ut hello kittys på baksidan så jag tejpade fast dem på mitt xbox :)PuM Vill ha en julkalender på grund av chokladen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 7 December 2013 Rapport Dela Skrivet 7 December 2013 Nej, finns ju choklad man kan köpa annars, du vet, utan massa luckor o sånt skräp. PUM har torr hud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 December 2013 Rapport Dela Skrivet 15 December 2013 Väldigt torr. Personen under mig tycker att det borde snöa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 15 December 2013 Rapport Dela Skrivet 15 December 2013 Ja. PUM längtar till jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 ja tagga skiten asså PUM har en julgran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 Tyvärr inte. PUM har minst ett prov den här veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 Jupp. Fysik-prov. PUM åker hellre bil än flyger/åker tåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 Ja. jag sitter hellre på en buss i 32 timmar ner till Spanien an att flyga.PuM vill inte att det ska bli snö fören nästa år om inte aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 Jodå ös på med snö, för då får jag antingen skjuts eller så får jag låna bilen och köra själv till skolan x) PUM har något exotiskt/ovanligt på julbordet (ätbart såklart ), isåfall vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 När vi är hos mormor brukar vi få en benfri-lutfisk med ben i, om det är exotiskt nog. Annars nä.PUM bor i Norrland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 Nej, småland baby PUM har varit i katthult Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 nejPum gillar kollar på film på internet nästan varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.