knark Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Ne PUM har en KVAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Förstår inte direkt vad KVAB betyder, tyvärr! Personen under mig har en oerhörd självsäkerhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Så sant så, ja B) Personen under mig har körkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Nej, är för ung. Personen under mig använder parfym dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Ur en bred synvinkel, ja... Vissa undantag finns. Personen under mig har nyligen tappat bort någon värdesak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 Ja. Personen under mig gillar Anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 Mycket riktigt. PUM sitter obekvämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 Aa fyfan, den här toan var inte skön. PUM tycker om rostat bröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 Javisst! :D PUM är trött på censur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 aaa censurerad media-information får mig att lipa Personen under mig är/har varit medlem i Imba/Imbaz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 Ja, sedan länge, men sen jag blev unbannad har man inte kunnat gå med i gruppforum :( PUM har spelat något spel idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 Nej, men det blir nog Rock Band 3 och kanske GTA V senare. PUM kan spela ett eller flera instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.