Nomatic Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Nej. Personen under mig är en Call of Duty fanboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 (redigerat) Nein. (SEE WHAT I DID THERE?) Personen under mig känner en som heter Rolf. Redigerat 2 Mars 2011 av shr00m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Nej PUM röker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 nej. PUM älskar solsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Nej (kollar inte på den) PUM har en Sony-produkt hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Jag har typ 6 st PUM har både 360 Wii och PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Nej , har inte 360 PUM hatar WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Ja PUM är en dendrofil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Tyvärr vet jag inte vad det är. PUM är inte inte aids-smittad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Stämmer bra det PUM är bög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Neh, men idag är jag faktiskt rätt gay! PUM har varit gay idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Nej, Var det igår ^^ PUM spelar css Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.