Killingspree Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) PM's funkar. Har fått PM's på mitt forum X antal gånger. Klicka på min profil och sen "Send Message". Annars får ni maila till [email protected]Orly? jag ser ingen knapp där det står "send message" på?KUddiePm.bmp Redigerat 14 Februari 2011 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Orly? jag ser ingen knapp där det står "send message" på?Har du aktiverat kontot? Eller så beror det på att ni inte har postat i forumet. Gör en introduction post, om inte det funkar så får jag ta reda på hur jag ska fixa det. Tack för bilden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Har du aktiverat kontot? Eller så beror det på att ni inte har postat i forumet. Gör en introduction post, om inte det funkar så får jag ta reda på hur jag ska fixa det. Tack för bilden!jag har postat i forumet men jag kan prova att posta i introductions forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Funkar fortfarande inte även fast jag gjorde en introduction post. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Ok alla, sluta posta om att det inte funkar nu. Jag ska fixa det, men skriv erat IGN i eran signatur eller något liknande istället för att spamma ner hela Fuska.se. Tack för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 har iaf satt mitt IGN som signature, men vill du att jag ska maila eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamerFred Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Skriv vad du heter ingame. Varför du vill joina osv. Ganska enkelt, men om du inte ens förstår det så kanske du inte borde försöka? Men give it a go säger jag bara.Eller så borde du kanske förklara vad du menar. Namn: GamerfredVarför?: För jag vill spela på en multiplayer-server helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 IGN: Vinne112 Varför jag vill vara med: Spelar Minecraft lite ibland och börjar tröttna på att spela SP hela tiden och bara spelat MP 1 gång på någon random server som det inte gick att bygga på. Kommer inte förstöra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Låt inte Vinne spela. Han var inne på min och tog mina grejor i en chest, förstörde saker och var fucking störd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Ja vill gärna joina om de går bra? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 skulle vilja joina. heter Takedown_ ingame och och jag vill joina för att jag vill ha någon server som inte kickar mig då jag går in i servern och hatar griefers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Jag skulle gärna vilja joina en svensk minecraft server då många andra laggar och man inte känner till några på dem serverarna. Det skulle också vara en perfekt server för mig att lära mig om Minecraft då jag bara precis köpt det och inte hunnit lära mig någonting. :P Spelar som D0nt3ven_Try och heter Luminary på erat forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg