A7X Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Ja ingen vill väl sitta och läsa en hel uppsats om det här så jag skriver reglerna rakt på! :) 1. Den som börjar ska ta en låt på ENGELSKA, men måste översätta den till svenska t.ex "Can't fight this feeling anymore" ska bli "Kan inte kämpa emot den här känslan längre". 2. Den som gissar rätt får skriva en ny låttext, sen när någon annan gissar rätt så händer det samma sak, den personen får skriva en ny låttext o.s.v. 3. Du FÅR använda dig av hjälpmedel du hittar på internet. För jag vet att majoriteten kommer nog att göra det. 4. Ledtrådar är helt okej. 5. Seriöst spel, låtar som folk känner igen. Det innebär, inte någon uråldrig mähä musik. 6. Skriv så långt du känner för. 7. Var noga med texten och skriv dit genre. 7913: Inga p12or som skriver: Kan du skriva en enklare låt, för den här var för svår för mig! Kom ihåg: ENGELSKA TEXTER BARA! Det där var reglerna då. Jag börjar med en låttext _____________________________________________________________________________ Hård rock Är det bara bortkastad tid? Kan du titta på dig själv när du tänker på vad du lämnat bakom dig? Är det bara bortkastad tid? Kan du leva med dig själv när du tänker på vad du lämnat bakom dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Skid Row - Wasted Time? Googlade faktiskt inte, tänkte bara på "wasted time" och drog galna slutsatser! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Helt rätt! Du kan din musik :) Alright, nu ska du få skriva en låttext ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Rock Vid varje tillfälle är jag redo för begravningen Vid varje tillfälle en gång kallas begravningen Vid varje tillfälle är jag redo för begravningen Vid varje tillfälle en strålande dag för begravningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Rock Vid varje tillfälle är jag redo för begravningenVid varje tillfälle en gång kallas begravningenVid varje tillfälle är jag redo för begravningenVid varje tillfälle en strålande dag för begravningen är det möjligtvis Band Of HorsesFuneral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Yup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 (redigerat) Yup!Ok Coolt :D Min tur Genre Rapp och Lite Rock Var går Gangstrerna när dom dör? Dom kommer inte till himlen där änglarna flyger Redigerat 12 Februari 2011 av 360Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Ok Coolt :D Min tur Genre Rapp och Lite Rock Var går Gangstrerna när dom dör? Dom kommer inte till himlen där änglarna flyger Lordz of Brooklyn - Where do gansters go :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 (redigerat) Lordz of Brooklyn - Where do gansters go :P Fel inte precis den jag tänker på Ledtråd Låten är med i ett Pc och Ps2 Spel Där man är en snubbe som i början Kör taxi Redigerat 12 Februari 2011 av 360Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 13 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Lordz of Brooklyn - Gravesend (Lake of Fire) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Känns inte som om 360xbox2 kommer svara mer på denna tråd eftersom han verkar vara lite inaktiv så jag bumpar upp den med en ny låttext. Genre rap Jag är vad du än säger att jag är Om jag inte var det. varför skulle jag säga att jag var det? I tidningen. På nyheterna varje dag, är jag. Radio vill inte ens spela min låt. Kanske inte bästa översättningen men whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Eminem - The way I am Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.