Poesi Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 RHCP - Slow Cheetah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 jag anar en tjuvkikare i skorstenen ur allt bevismaterial jag eldat upp antager gör jag, att han nu läser det i röken och inom en snar framtid, till askan jag skola återvända Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 jag anar en tjuvkikare i skorstenenur allt bevismaterial jag eldat uppantager gör jag, att han nu läser det i rökenoch inom en snar framtid, till askan jag skola återvändaEminem Off the wall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 usch usch nej nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 The Tallest Man On Earth - The Gardner ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 The Gardener, men The Gardner förekommer ofta så det gör inget. Givetvis får du rätt i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 The Gardener, men The Gardner förekommer ofta så det gör inget. Givetvis får du rätt i vilket fall som helst.Där ser man ! Vi är solen och havet och bergenVi är barnen som fortfarande kan troVi har tro, vi har hopp, vi har svarI våra hjärtan är vart vi är fria Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 Adept - The Ivory Tower? När jag ändå är igång med att rätta folk så ska det vara "I våra hjärtan är var vi är fria". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 Värst vad du är på mig då :( Men ditt svar är helt korrekt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Lovande att ingen skada, såvida de voro stillastående En ung man försökte sig på ett rån, du dödade med ögon fulla av tårar Pistolkolven var så varm och len, vilande i din hand Din barndom skriade i huvudet ditt "de vill dig inte väl" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 26 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 *bumpar liv i tråden* Eftersom ingen har gissat på 10 dagar så kanske du kan berätta vad det är för något? Mr. Juicelol :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.