Whore Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 "Jag skulle gå ut ikväll Men jag hade inget tyg att ta på mig Den här mannen sa att det är avskyvärt Att någon så stilig borde bry sig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 The Smiths - This Charming Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Traveling Wilburys - Wilbury TwistFör jäklans bra låt alltså. Om idag inte var en ändlös landsvägoch i natt en vild och krokig stig Om i morgon inte kändes så oändlig då är ensamhet ett ord som inte finns Rätt lätt, skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 För jäklans bra låt alltså.Traveling Wilburys är helt awesome. Några av världens bästa musiker bara skapar grym musik tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Kul att du använde Nationalteaterns översättning :D Bob Dylan - Tomorrow Is a Long Time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Hade faktiskt inte tid att tänka ut en själv :D Men rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Jag tyckte om din förre make Donald Men att minnas honom gör ont Uppskuren och instängd i väskor Jag antar att man gör konstiga saker när man är kär Unik låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Jag tyckte om din förre make DonaldMen att minnas honom gör ontUppskuren och instängd i väskorJag antar att man gör konstiga saker när man är kär Unik låt.Kan det vara Alice cooper Med låten Millie and Billie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Japp, bonuspoäng om nån kan den kvinnliga artisten utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 (redigerat) Japp, bonuspoäng om nån kan den kvinnliga artisten utan fusk.Då kör jag en ny låt ( Kan inte den kvinnliga artisten tyvärr Juicelol) Redigerat 5 April 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Jon Lajoie - Everyday Normal Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.