ralle97 Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Hej! Jag har alltid tyckt att melodifestivalen är bra. Det har varit något då man har samlats släkten, familjen, Flickvännen/pojkvännen och kollat på och käkat något gott... Men dom senaste åren har det juh bara varit fjanteri.... Nästan inga seriösa bidrag. Inga 'kända' utan halv dana små band/artister... Varför har det blivigt såhär?? Årets melodifestival har varit en skam helt enkelt... Bara jag som tycker såhär? *Diskutera* *Edit* Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd så jag la den i Allmänna forumet.. Borde kanske ligga i musik tv osv osv??? Moderator kan flytta om så är fallet! Redigerat 13 Februari 2011 av ralle97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Flyttar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Melodifestivalen har alltid varit skit och kommer alltid vara det. Dock så kollar jag på det med min familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Som ovan, det är skit, fattar inte vad som är meningen med det. Men såklart så kan dom ju inte lägga ner det eftersom det är tradition. Kollar på det ändå, finns ju inget annat på tv imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Meledofestivalen suger. Man kollar kanske på det för att det är en tradition och för att det bara går under en liten period på året, men det är så himla dåligt. Hur kunde vi skicka nån idiot som sjöng "Seven Days and seven days and seven nights" till final bara för att han heter Brolle? Jag kollade igår men jag ska nog inte fortsätta kolla. Och dessutom gillar jag inte schlager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Varför kollar folk om det är dåligt? Tycker med det är skit och kollar inte på det bara för det är "tradition". Lika dant med Kalle Anka på julafton, bara skit imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 :o Kalle Anka äger :( Men som du sa, jag ska sluta kolla på melodifestivalen, men möjligtvis kan jag kolla vilka artister det är och är det någon jag verkligen vill se så kollar jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Istället för att ha flertalet deltävlingar med 90% dåliga bidrag, skulle de kunna ha en svensk med 8-10 "bra" låtar, där vinnaren går direkt till den internationella. Inte följt melodifestivalen på flera år, men antar att folk (precis som jag) tappar intresset när det tar flera månader att välja ut 1 låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Jag har alltid kollat på Melodifestivalen även fast låtarna suger. Men igår när Babbsan sjöng så slutade jag kolla för det var verkligen hemskt dåligt. Redigerat 13 Februari 2011 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Varför kollar folk om det är dåligt? Tycker med det är skit och kollar inte på det bara för det är "tradition". Lika dant med Kalle Anka på julafton, bara skit imo.Hur vågar du säga att Kalle Anka på julafton är skit? Avlägsna dig direkt. Melodifestivalen är inget jag personligen skulle sätta mig att kolla på, men eftersom det drar x antal miljon tittare varje år så måste väl folk tycka det är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Istället för att ha flertalet deltävlingar med 90% dåliga bidrag, skulle de kunna ha en svensk med 8-10 "bra" låtar, där vinnaren går direkt till den internationella.Inte följt melodifestivalen på flera år, men antar att folk (precis som jag) tappar intresset när det tar flera månader att välja ut 1 låt.Ja, så hade man förut men nu så är dte så många som vill avar med så då blir det en jättegrej av det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Hur vågar du säga att Kalle Anka på julafton är skit? Avlägsna dig direkt Melodifestivalen är inget jag personligen skulle sätta mig att kolla på, men eftersom det drar x antal miljon tittare varje år så måste väl folk tycka det är bra?Kanske, forumet är inte som det var förr nu ändå så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.