Gäst Qruzie Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Greenpois0n.com :thanks: ________________________________ Jag ska testa nu !så som alla är skriver borde det funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Jag har testat det och följt beskrivningarna men när jag gjorde det så stod det att jag skulle göra om det... Och nu har min Ipod touch slagit ihop och efter ett tag så funkade den sen testade jag igen men sen hade det hänt samma grej igen. Men den startar inte. VAD SKA JAG GÖRA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 (redigerat) Du ska hålla in både startknappen och hemknappen i 15sek, släpp hemknappen och fortsätt håll in startknappen i 10sek. Redigerat 7 Juli 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Du ska hålla in både startknappen och hemknappen i 15sek, släpp hemknappen och fortsätt håll in startknappen i 10sek.Tack zazaza! det funkade! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 stod det inga instruktioner i Greenpois0n programmet :huh: det gjorde det i mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Kan man skapa säkerhets kopior eller nått, för jag vill inte radera bilder och sånt från iPhonen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Kan man skapa säkerhets kopior eller nått, för jag vill inte radera bilder och sånt från iPhonen :/Lägg in bilderna på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Kan man skapa säkerhets kopior eller nått, för jag vill inte radera bilder och sånt från iPhonen :/Öh, jag hoppas du synkar med iTunes ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Jag syftade mer på att man kunde säkerhets kopiera allt i iTunes eller nått, sedan trycka på "Återställ till fabriksinställningar" och sedan lägga in allt igen, utan att något har försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.