CeZ Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Det var givetvis så jag menade, glömde bara skriva om distanserna. Men får man med alla de där sakerna när man köper moderkortet?Nej, det får du med i chassit.. Plåten han använder följer heller inte med moderkort. Men du kan ju alltid bara fästa moderkortet i backen eller något, eller ta en skiva av annat material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Nej, det får du med i chassit.. Plåten han använder följer heller inte med moderkort. Men du kan ju alltid bara fästa moderkortet i backen eller något, eller ta en skiva av annat material.Som Collez sa, eller så tar du en från en annan dator som inte används eller är utslängd. Se bara till att allt passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 (redigerat) Najs, jag kan alltså sätta fast moderkortet i botten av läskbacken? Eller så fäster jag moderkortet i typ en träskiva som sedan sitter i backen.. Redigerat 16 Februari 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Najs, jag kan alltså sätta fast moderkortet i botten av läskbacken? Eller så fäster jag moderkortet i typ en träskiva som sedan sitter i backen..Ja. Men testa med guiden istället på SweClockers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 det finns ett chassi byggt av lego såg det på youtube rätt så snygg faktiskt/ men led lampor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 det finns ett chassi byggt av lego såg det på youtube rätt så snygg faktiskt/ men led lamporKanske inte den du kollade på, menmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 (redigerat) Ja. Men testa med guiden istället på SweClockers.Ska gå efter den, men ska använda en träskiva istället för moderkortsplåten. Tror även att jag ska köra på en annan variant av locket, tror det skulle bli bättre. ;) Redigerat 17 Februari 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Kanske inte den du kollade på, menmen...riktigt collt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Ska gå efter den, men ska använda en träskiva istället för moderkortsplåten. Tror även att jag ska köra på en annan variant av locket, tror det skulle bli bättre. ;)Allt som behövs igentligen är SPOILER: FANTASI :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Allt som behövs igentligen är SPOILER: FANTASI :DVilket jag knappt har. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Joho.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Hur går det egentligen? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.