Hoppa till innehåll

Letar Efter En Roleplay-server Sa-mp


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag letar efter en bra Roleplay-server för SA-MP. Jag vill att server helst ska vara så "high" roleplay som möjligt och ha många spelare. Jag vill inte att det skall vara en oseriös turk-server. Jag vill att den skall vara som Los Santos Roleplay, men ändå inte så knivigt med att skapa en karaktär.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag letar efter en bra Roleplay-server för SA-MP. Jag vill att server helst ska vara så "high" roleplay som möjligt och ha många spelare. Jag vill inte att det skall vara en oseriös turk-server. Jag vill att den skall vara som Los Santos Roleplay, men ändå inte så knivigt med att skapa en karaktär.

Jadu, LS-RP är ju den bästa. Tyvärr har jag själv aldrig kunnat lira på den men gjorde en ny karaktär idag och hoppas på att komma in. Om du gör så också skulle vi kunna lira tillsammans, annars får du nog byta till MTA och lira på Valhallas server. Dessa två communitys är de största och bästa. Alla andra servrar är små och gjorda av små turk ungar som du sade så bra själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu, LS-RP är ju den bästa. Tyvärr har jag själv aldrig kunnat lira på den men gjorde en ny karaktär idag och hoppas på att komma in. Om du gör så också skulle vi kunna lira tillsammans, annars får du nog byta till MTA och lira på Valhallas server. Dessa två communitys är de största och bästa. Alla andra servrar är små och gjorda av små turk ungar som du sade så bra själv.

LS-RP är så satans knivig att skapa en karaktär på. Jag har skickat in en ansökan men de har varken godkänt eller nekat den, och jag skickade för 3 dar sedan. Kan man inte importera en karaktär från en annan RP-server?

 

Angående MTA, är det fortfarande igång? Hörde nåt skumt rykte om att MTA är dött?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LS-RP är så satans knivig att skapa en karaktär på. Jag har skickat in en ansökan men de har varken godkänt eller nekat den, och jag skickade för 3 dar sedan. Kan man inte importera en karaktär från en annan RP-server?

 

Angående MTA, är det fortfarande igång? Hörde nåt skumt rykte om att MTA är dött?

MTA är igång, men jävligt dött. Och Valhallas server är den populäraste, men ligger ändå bara runt 70+ spelare om dan. Så satsa på LS-RP. Jag kommer ihåg när jag ansökte några gånger förut, med annat konto förstås. Vissa applikationer tog några timmar för dom att svara på och vissa flera dagar, det beror helt enkelt på hur många admins som tar sig tid att läsa dom. Jag tror nog att det är helt värt att vänta på att bli accepterad då dom har en så stor spelarbas och seriöst server, dessutom skulle vi kunna lira me varandra =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan alltså jag vill verkligen spela LS-RP men det är så jobbigt att registrera en person. De har ännu ej godkänt eller nekat min ansökan.

Alltså, är du säker? Ansökte igår natt, efter X antal försök så har jag nu blivit accepterad. Så gör en ny karaktärs applikation så kommer dom nog titta på den snart. Om du loggar in på MSN så kan jag hjälpa dig ;)

 

Edit: Nice server BigGroter, hade dock föredragit i Los Santos xD

Redigerat av Damel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

LS-RP.com är en av de bästa roleplaying servrarna, själv blev jag nyss accepterad som snut och jag hoppas att roleplayet är kul som snut. Har tidigare roleplayat streetracer, mafia och gangster. Har cirka 500 timmars speltid på det och jag älskar varje minut av spelet.

 

Försök hitta mig icly heter Joel_Chase lycka till. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...