Muffey Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Skrivet 19 Februari 2011 Vette fan, Har aldrig hört namnet innan.
Hayna Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Skrivet 19 Februari 2011 Den är FETT med bättre än Powerbot! Den är flawless och bäst! Rekomenderar denna!
Laserturk Skrivet 19 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 19 Februari 2011 Den är FETT med bättre än Powerbot!Den är flawless och bäst!Rekomenderar denna!RSBuddy är otroligt mycket bättre, har jag märkt.
ZeRoZ Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Skrivet 19 Februari 2011 Har testat den, den är riktigt bra. Rekomenderar den varmt.
Skurken Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Skrivet 21 Februari 2011 Sjukt solid bot alltså. Riktigt grym kvalité.
burnedBanana Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Skrivet 4 Mars 2011 har använt den i 2 månader nu och den har fungerar utan problem hittills B)
Muffey Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Skrivet 5 Mars 2011 RSBuddy är otroligt mycket bättre, har jag märkt.RsBuddy är säker?
Laserturk Skrivet 5 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2011 RsBuddy är säker?jaja för fan, självklart. Den som först startade Powerbot är nu utvecklaren för RSBuddy. Nämligen Jacmob.
Muffey Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Skrivet 5 Mars 2011 jaja för fan, självklart. Den som först startade Powerbot är nu utvecklaren för RSBuddy. Nämligen Jacmob.Oj nice ju :) Men funkar inte när jag laddar ner rsbuddy får bara filen i winrar... något tips?
Laserturk Skrivet 5 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2011 Oj nice ju :) Men funkar inte när jag laddar ner rsbuddy får bara filen i winrar... något tips?Anledningen till att du får den i winrar är för att datorn inte vet hur den skall hantera filen. Du måste ha senaste java, d.v.s. senaste JRE (Java Runtime Environment). Filen skall du sedan öppna med Jawaw.exe, som brukar finnas i c:\program files\java\bin\javaw Då skall det funka, vilket det gör för mig.
Diminished Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Skrivet 5 Mars 2011 WinRAR kan väl associera .bin filer som ett Rar-arkiv eller något sånt om man ställt in det? Bara att unmarka den boxen så är det väl Java som standardprogram om inte jag har helt fel?
Rekommendera inlägg