GangstaLean Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Ja, vad är ditt? Mitt var precis, en kille kom och ville öppna min care package, och när han öppna den, så exploderade Care Packagen... FAIL Vad är ditt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 (redigerat) Mitt bästa cod minne är när jag och en polare lirade mw2. Vi körde snd och hade riot, vi mötte en hacker. Han hade både wh och aimbot. Jag o min polare sprang o satt oss vid mapens kant. Han kom såklart och började skjuta och kom närmare. Fast han tänkte inte på C4:an jag hade satt på väggen... Han kom närmare, jag aktiverade C4:an den smälde och han dog. Alla såg det på winning cam och alla spammade loss: owned hacker, gg kid och mickspammade såklart. Man var stolt som fan där :D Att äga en hacker är det bästa som finns. Skiter i om jag har haft 1vs5 o tagit alla det är inte så svårt o skoj. Roligare att äga en hacker :) Det är mitt bästa cod minne :D Redigerat 19 Februari 2011 av MuffinseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 MEN OMG JAG SATT O SKREV EN TEXT POSTADE DEN OCH DET STOG JAG INTE VAR INLOGGAD!!! JAG SKA SKRIVA DEN SKRIVER BARA DENNA SÅ LÄNGE!Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Det "mest galnaste". :lol: Nae, men OnT så är det väl när jag och min kompis körde CoD: MW2 när det var nytt till 360. Vi var båda spetznaz (eller något...?) på en FFA bana och skrek "SCHALAMAHHH! samtidigt som vi hoppade på varandra med kniv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Va?Skrev om texten. Men det blev något konstigt hade visst loggat ut men kunde skriva texten så när jag skulle posta den blev det skit :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 flawless hq på radiation. hardon hela matchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Nice, är ju fan nästan omöjligt på hq, vann ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 När jag sköt med en bazooka mot en harrier men harriern flög iväg och min skott landade på nån snubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 När jag sprängde två harriers och en pave low med en stinger missile i MW2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 När jag sprängde två harriers och en pave low med en stinger missile i MW2Damn, hände mig en gång fast utan pave low. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 (redigerat) Jag spelede med min kompis MW2 till PS3. Vi brukar ibland köra Riot shield fight och då när han står och försöker att banka på mina ben så böjde jag mig över honom så att hans huvud inte var skyddat och då kastade jag en kast kniv i hans huvud!!! Jag skratade väldigt länge..... Det var också kul när jag spelade MW2 till Xbox 360 med min kusin och min bror därför jag hade fått en Care package och när min kusin kom och skulle döda mig så fick han lådan på sig! Redigerat 23 Februari 2011 av luigi99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Damn, hände mig en gång fast utan pave low. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg