ralle97 Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Hej! Jag har en fråga.. Kan man ha musik i högtalarna samtidigt som man har cs ljud i headsetet? Jag har bara 1 uttag men går det att skaffa något så det går? Isf HUR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 tvekar starkt på att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Hej!Jag har en fråga.. Kan man ha musik i högtalarna samtidigt som man har cs ljud i headsetet? Jag har bara 1 uttag men går det att skaffa något så det går? Isf HUR?nej du kan inte köra på samma utag om det var det du menade.men antingen så köper du ett ljudkort till eller så köper du ett par headset med usb anslutning finns ju även USB ljudkort inte farligt dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 INTE SÄKER, men har får mig att i windows 7 så har man vissa speciella ljud inställningar så att man kan har 2 ljudkort och sedan dela upp ljudet, men som sagt, INTE SÄKERT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 tack tack... Då vet jag! !:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 (redigerat) Har du inte ett uttag bak och ett fram? Jag kan nämligen göra som du sa med mitt moderkort (inbyggt ljudkort), pluggar bara in högtalarna bak och headsetet fram och ändrar en inställning Redigerat 20 Februari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Har du inte ett uttag bak och ett fram? Jag kan nämligen göra som du sa med mitt moderkort (inbyggt ljudkort), pluggar bara in högtalarna bak och headsetet fram och ändrar en inställningHan kanske har laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.