Intense Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Tjenare. Jag och några polare har gjort en liten CSS community. http://78.70.114.45/index.php Snart kommer domänen vara "www.cybergaming.se" Sidan är inte klar, en kille håller på att jobba på den nu. Men skulle vilja ha lite feedback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Ser ganska bra ut.. Ändra bara lite färger och håll det 'cleant'! Men fixa kanterna och det.. Ser förjävligt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 (redigerat) Relativt många stavfel tex på VIP sidan där står det följande "donata" "hämmnar" . Annars var det en bra sida men inte så jätte snygg. Redigerat 20 Februari 2011 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 1. Gör om menyn, den ser faktiskt inte bra ut. 2. Lägg till ett litet mellanrum mellan menyn och "textrutan". 3. Flytta loggan till mitten av den vita rutan. 4. Ändra gärna den gråa färgen, tex den blåa här på fuska skulle vara bättre. Det är iaf vad jag tycker. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 21 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 (redigerat) Relativt många stavfel tex på VIP sidan där står det följande "donata" "hämmnar" .Annars var det en bra sida men inte så jätte snygg.Jag ser inget stavfel på VIP sidan? RMM: Jag ska säga till VoZ(killen som programmerar sidan) att fixa det. Menyn jobbar han redan på. :P Redigerat 21 Februari 2011 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Tjenare. Jag och några polare har gjort en liten CSS community.http://78.70.114.45/index.phpSnart kommer domänen vara "www.cybergaming.se"Sidan är inte klar, en kille håller på att jobba på den nu.Men skulle vilja ha lite feedback.Härligt iniativ med en CSS community :D Dock funkade inte URLen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.