Hoonigan Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 (redigerat) Tja! Nu är det så att jag vill ha ett roligt bil spel som man kan köra split screen på. Tipsa gärna om andra split screen spel som inte är bil-spel också. jag har forza 2 redan. Jag vill helst att de ska vara typ "rally" Till xbox 360 Redigerat 20 Februari 2011 av PissWasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Forza 3 :P? Nej, men kanske DiRT 3? Har inte kommit ut än, men DiRT 2 är rätt bra :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Men kan man köra 2 på Dirt 2? har bara körit 1an jag ska köpa 3an när de kommer ändå, men nya spel brukar mest använda online funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Jag är tyvärr inte säker på det. Orkar inte ta upp för att kolla det heller. Men jag tror det är så, men som sagt inte fullt säker på att det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Skaffa test drive unlimted 2 riktigt roligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Need for Speed Hot Pursuit, även om det inte är rally. Men om det måste vara rally så säger jag DiRT 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 det finns typ inga spel som stöder 2player splitscreen längre, vilket är synd... men annars NFS hot pursuit eller dirt 2 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 21 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Jag har redan hot pursuit. beställer dirt 2 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jag har redan hot pursuit. beställer dirt 2 idagwrc 2010 kansk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.