unknown12 Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Ja, som rubriken lyder så kan man skriva in sina friend codes och möta lite fler spelare. Min friend code är: 0733-2238-2658 Man kan möta mig i Animal crossing, Pokemon diamond och Mario cart ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Jag dog. Man har olika Friend Codes för varje spel, inte samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Jag dog. Man har olika Friend Codes för varje spel, inte samma.Ja eller hur du får skriva om det eller så får en moderat låsa denna tråd . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander00 Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 :rolleyes: era namn hallå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 September 2011 Rapport Dela Skrivet 22 September 2011 Jag dog. Man måste inte skriva in rätt namn för den andra. Det fungerar ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander00 Skrivet 22 September 2011 Rapport Dela Skrivet 22 September 2011 ja men sig din då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 September 2011 Rapport Dela Skrivet 23 September 2011 ja men sig din dåMen tråden säger ju inte vilket spel det handlar om? sS: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander00 Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 pokemon pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 pokemon pearljaha.. synd då för jag har bara pokemon platinum och heart gold :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 jaha.. synd då för jag har bara pokemon platinum och heart gold :(De är ju kompatibla med varandra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 De är ju kompatibla med varandra...ops! :lol: Glömde men ajajag spelar inte så mycket pokemon längre ......Så det är onödigt att ge ut sin kod. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg