hans Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Hej jag har fått bfbc2 men jag kan inte spela online och jag undrar varför och hur kan man spela (det står att min profil inte tillåter det även atta jag har tillåtit alla uppgifter på min profil) :lol: Snälla hjälp mig! :D :D :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Hej jag har fått bfbc2 men jag kan inte spela online och jag undrar varför och hur kan man spela (det står att min profil inte tillåter det även atta jag har tillåtit alla uppgifter på min profil) :lol: Snälla hjälp mig! :D :D :huh:Du är för ung för att kunna spela BC2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 21 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 hur ändrar man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 (redigerat) hur ändrar man ?Tyvärr är enda sättet att göra en ny profil, tror inte att man kan ändra ålder (?). Redigerat 22 Februari 2011 av Tingelholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 EA vet hur man förstör för folk, det kan lätt sägas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Jag fick samma skit. Var tvungen att göra ett nytt konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Tyvärr är enda sättet att göra en ny profil, tror inte att man kan ändra ålder (?). Jo man kan ändra ålder, har du konto med MSN id så kan du ändra genom att logga in på din hotmail när du har loggat in på din hotmail med msn id o lösenord, så klickar du ditt namn uppe åt höger. Nu är det bara o ändra. Hej jag har fått bfbc2 men jag kan inte spela online och jag undrar varför och hur kan man spela (det står att min profil inte tillåter det även atta jag har tillåtit alla uppgifter på min profil) :lol: Snälla hjälp mig! :D :D :huh: kan det inte också vara så att du måste typ registera/spela några spel från EA i några timmar elr ladda ner några Demo med EA ex. skate 3 demo . så, ditt konto hos finns där?Hände med mig när jag skulle spela Medal of honor 2010, då stog det att jag måste göra ett nytt konto, men när jag klickade där så tillåter dem inte(hade ålder på typ 32 år fast man är 16 ^^) hur ändrar man ?ändra genom att logga in med din msn ID/hotmail: https://account.live.com/ hoppas det funkar :) Goodluck! Mw2killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.