Hoppa till innehåll

Battlefield Bad Company 2


hans
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst 3495abc

Hej jag har fått bfbc2 men jag kan inte spela online och jag undrar varför och hur kan man spela (det står att min profil inte tillåter det även atta jag har tillåtit alla uppgifter på min profil) :lol:

Snälla hjälp mig! :D :D :huh:

Du är för ung för att kunna spela BC2...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr är enda sättet att göra en ny profil, tror inte att man kan ändra ålder (?).

 

Jo man kan ändra ålder, har du konto med MSN id så kan du ändra genom att logga in på din hotmail när du har loggat in på din hotmail med msn id o lösenord, så klickar du ditt namn uppe åt höger.

Nu är det bara o ändra.

 

Hej jag har fått bfbc2 men jag kan inte spela online och jag undrar varför och hur kan man spela (det står att min profil inte tillåter det även atta jag har tillåtit alla uppgifter på min profil) :lol:

Snälla hjälp mig! :D :D :huh:

kan det inte också vara så att du måste typ registera/spela några spel från EA i några timmar elr ladda ner några Demo med EA ex. skate 3 demo . så, ditt konto hos finns där?

Hände med mig när jag skulle spela Medal of honor 2010, då stog det att jag måste göra ett nytt konto, men när jag klickade där så tillåter dem inte(hade ålder på typ 32 år fast man är 16 ^^)

 

 

hur ändrar man ?

ändra genom att logga in med din msn ID/hotmail: https://account.live.com/

 

hoppas det funkar :)

 

Goodluck!

 

Mw2killer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...