ImCasualGamer Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Skrivet 21 Februari 2011 Dessa filer har legat på roten av hårdisken ett tag och jag har inte vågat ta bort dem då jag inte har en aning om vad det är för något. (från första eula filen till v.credist.bmp) i txt filerna står texten: Någon som vet om man kan ta bort filerna utan att nått fuckar upp sig? Citera
Intense Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Skrivet 21 Februari 2011 (redigerat) Har du laddat ner Visual Studio? Om du har det så borde det bara vara det programmet som påvärkas om du tar bort filerna. Redigerat 21 Februari 2011 av WiipoD Citera
GangstaLean Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Skrivet 21 Februari 2011 I texten som du bifogade stod det ngt med Visual Studio. Så jag är nästan säker på 100 att INGENTING annat än det programet kommer att "affecta". Citera
ImCasualGamer Skrivet 21 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2011 (redigerat) @ wiipod Det är det jag inte har, har inte laddat ner något på länge och blir därför lite fundersam. Har skannat filerna också med viruskydd. Ger inget utslag där heller. Redigerat 21 Februari 2011 av Trinity Citera
woody Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Skrivet 21 Februari 2011 (redigerat) Det är bara användaravtalet för Visual Studio 9.0 Beta versionen. När du installerar så packas installations filerna upp och lagras temporärt i roten på hårddisken. När du installerat klart ska filerna automatiskt raderas men du kanske har avbrytit installationen eller stängt av datorn innan den installerats klart. Du kan ta bort alla filer som ligger där förutom de filer som används av operativsystemet men de är förmodligen dolda och skyddade om du inte har ändrat några inställningar i Windows Explorer. Du han skriva ditt föregående inlägg innan jag hann posta mitt så jag vill bara tillägga att en textfil inte kan innehålla ett virus eller påverka ett program negativt. Det är bara att ta bort det, om du är så orolig som du verkar vara kan du göra en kontrollpunkt och radera filen/filerna och sedan enkelt återställa datorn om nått går fel. Redigerat 21 Februari 2011 av woody Citera
ImCasualGamer Skrivet 21 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2011 Efter lite googling på filnamnen hittade jag: http://support.microsoft.com/kb/950683 Tack för hjälpen ändå. Citera
GangstaLean Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Skrivet 21 Februari 2011 Efter lite googling på filnamnen hittade jag: http://support.microsoft.com/kb/950683 Tack för hjälpen ändå.Haha bra, tänkte exakt linka samma sida Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.