Touchmagic Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 tja, alltid när jag är i thieves landing så skjuter alla på mig, det är ganska jobbigt eftersom jag har ett uppdrag där och när alla skjuter så skrämmer det bort personen jag ska till... vet någon varför de skjuter mot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 (redigerat) Om du har en hög ära/heder och berömmelse eller bär en polisiär uniform så kan dem börja skjuta på dig. Sätt på dig en bandana! Redigerat 23 Februari 2011 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Om du har en hög ära/heder och berömmelse eller bär en polisiär uniform så kan dem börja skjuta på dig. Sätt på dig en bandana!jag har på mig bandana, och jag har ganska hög honor :P och jag har på mig de vanliga kläderna som man har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Om du har en bandana så kan inte din Honor eller Fame påverkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Om du har en bandana så kan inte din Honor eller Fame påverkas.Det betyder ju inte att den försvinner, så om han redan har hög honor så är den lika hög med bandanan på. Jag vet inte varför det händer dig eller hur du kan få det att försvinna dessvärre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.