Nazar Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Jag skaffar Killzone 3 imorgon och vill skapa ett klan. Nån som är interesserad att joina? Namnet kommer jag på snart som möjligt. Om ni har förslag på nåt namn kan ni säga. Men iallafall om ni vill joina skriv jag vill vara med och namnet om ni har nå bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 En kort fråga. Hur bra är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 En kort fråga. Hur bra är du?En kort fråga. Har du ens spelet eller PS3? Men jag är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 En kort fråga. Har du ens spelet eller PS3? Men jag är bra.Du som ville starta klanen så du får allt ta och räkna med någon fråga. Ja jag har spelet men vad har det ens med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Du som ville starta klanen så du får allt ta och räkna med någon fråga. Ja jag har spelet men vad har det ens med saken att göra? Vad har då med är du bra att göra? Skulle jag fråga dig samma sak är du bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Vad har då med är du bra att göra? Skulle jag fråga dig samma sak är du bra?Tja jag kanske joinar med vi får se ska skaffa det först ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Seriöst är det väldigt lite här som har KZ3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Seriöst är det väldigt lite här som har KZ3?Ja sen tycker alla inte det är roligt ;) Fps spel kör man oftast på PC. Och folk väntar oftast till priset på spelet har sänkts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zionas Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Tjena, vi är ett litet gäng som söker fler medlemmar till vår klan. Vissa kan ha väldigt svårt att veta om de själva är bra eller ej, men om du har lätt att hamna på top 3 på Warzone och Operations och letar klan så är vi villiga att ta in dig :) PSN: Zionas_SWE Klan: Doctors Tag: Dre Målet är att få ihop 10 personer, inte allt för många. Ett annat krav är att du ska ha en mick, men det är väl inte så knäppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Ja sen tycker alla inte det är roligt ;) Fps spel kör man oftast på PC. Och folk väntar oftast till priset på spelet har sänkts.Kostar 444 kr på elgiganten just nu. Tror inte det blir billigare än så här på ett bra tag faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Jag vill inte ha inbjudningar. Jag vill skapa ett eget clan. Så alla som vill joina säg det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.