ponberg Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 jag undrar var man kan ladda ner aimbot och wallhack och om man kan ta bort det igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Fuska inte. Det är bara jävligt patetiskt och idiotiskt. Lär dig spela istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 (redigerat) Asså jag får inte länka till sånt, då blir man varnad. Leta runt på internet så lär du hitta sånt :o Men vilken konsol har du? Om du har Xbox360 så måste den vara "Jtag:ad" och om du har ps3 så måste den vara "Jailbreakad". Redigerat 25 Februari 2011 av GangstaLean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 25 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Asså jag får inte länka till sånt, då blir man varnad. Leta runt på internet så lär du hitta sånt :oMen vilken konsol har du? Om du har Xbox360 så måste den vara "Jtag:ad" och om du har ps3 så måste den vara "Jailbreakad".jag skrev ju det. PC. varför får man inte skriva det? det är ju en fusksida jag skrev ju det. PC. varför får man inte skriva det? det är ju en fusksidaalltså en länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 jag skrev ju det. PC. varför får man inte skriva det? det är ju en fusksidaalltså en länkAha lol, såg ej. Vet inte vrf man inte får, står i alla fall i reglerna att man inte får :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Aha lol, såg ej. Vet inte vrf man inte får, står i alla fall i reglerna att man inte får :( :( :(Det får man väll? Har jag missat nåt? Men hur som helst, lär dig spela utan fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 cheat-project.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 jag skrev ju det. PC. varför får man inte skriva det? det är ju en fusksidaFusk och hacks är olika saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 http://catalyst-hax.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 jag skrev ju det. PC. varför får man inte skriva det? det är ju en fusksidaalltså en länk1. Var står det att det var till PC?Det står bara att du skulle ladda ner, men man kan säkert också installera dom programmen till konsollerna om det är gjort för konsollerna. 2. Ändra inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 "Aimbot/wallhack, mw2 pc" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Läser sällan "mellan rubriken" Mitt fel :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg