FreakyStyley Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Skrivet 27 Februari 2011 jag menar att få harrier men ändå ha AC130 för det får man ganska många kills på. men ninja är väl inte så bra. det är nästan ingen som har hartbreak sensor och ingen märker ens fotsteg. och dessutom kan man huka sig då hörs det knappt. ;)men det kommer ju knappt nån när man stannar i tillexempel ett husDet är då RPD ör som bäst, den är otroligt stark. Kan enkelt ta någon på 2-4 skott.
Touchmagic Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Skrivet 28 Februari 2011 Det är då RPD ör som bäst, den är otroligt stark. Kan enkelt ta någon på 2-4 skott.eller så kör han med UMP ;)
BussChaffisen Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Skrivet 3 Mars 2011 (redigerat) Jag tycker: UMP45 Silencer SPAS-12 Med vad som helst förutom silencer Semtex Stun grenade (Man kastar fortare än Flash) Marathon Stopping Power Commando. Killstreaks: Predator Harrier Chopper Gunner. Redigerat 3 Mars 2011 av BussChaffisen
CeZ Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Skrivet 5 Mars 2011 Jag brukar köra med Harrier Strike, Chopper Gunner och Nuke och lyckas få Nuke någorlunda regelbundet. När det gäller vapen är det nog mest smaksak.
Rekommendera inlägg