Hoppa till innehåll

Nytt Headset!


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Ska lämna tillbaka mitt Siberia V2 eftersom att det just har gått sönder, och nu behöver jag nya!

 

Priset ska vara MAX 700kr, inte en krona mer. Det ska sitta lätt på huvudet och vara heltäckande för öronen som Siberia V2 är, det ska ha bra mick, inte trycka hårt mot huvudet och det ska självklart vara bra ljud, helst hyfsad bas också. Headsetet ska användas till Counter Strike och musik, men att det funkar bra till cs är det viktigaste.

 

Är SteelSeries SteelSound 5Hv2 bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5H håller ungefär samma standard som Siberia. Förstår inte varför du inte bara köper ett nytt siberia? De gånger jag har testat det så verkar det ju så otroligt bra.

Har tyvärr haft mycket problem med det, vill inte ha ett nytt sånt.

 

5H är inte lika bra imo, för mycket diskant.

 

Köp Siberia bara.

Har redan köpt 5h v2, gillar det mycket mer än Siberia V2. Iaf i spel, ljudet när man lyssnar på musik var lite sämre än på Siberia, men det gör inget för mig. =)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Följde med en kompis för ett tag sedan som skulle ha ett nytt Headset för 500kr.

 

Slutade att vi köpte en Creative Draco HS-850 Headset

 

Den är awesome för 500. isolerar också ljudet utanför jättebra! ett + är den bortplockbara micken.

Redigerat av QuinnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs om den så ser du, den är väldigt bra för den prisklassen.

Man ska lätt kunna höra var fienderna är också.

Men ofc så skriver dom bra om produkten på Teknikmagasinets hemsida, de vill ju sälja. Sorround (höra vart fienderna är) finns på typ alla headsets, så det säger inte så mycket.

 

Någon som har testat headsetet och kan berätta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ofc så skriver dom bra om produkten på Teknikmagasinets hemsida, de vill ju sälja. Sorround (höra vart fienderna är) finns på typ alla headsets, så det säger inte så mycket.

 

Någon som har testat headsetet och kan berätta?

Slår vad om att ingen har gjort det här ._. .. men sj tycker jag du ska köra på det om du inte orkar gå till elgiganten och köpa Draco

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...