Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Tjena! Ska lämna tillbaka mitt Siberia V2 eftersom att det just har gått sönder, och nu behöver jag nya! Priset ska vara MAX 700kr, inte en krona mer. Det ska sitta lätt på huvudet och vara heltäckande för öronen som Siberia V2 är, det ska ha bra mick, inte trycka hårt mot huvudet och det ska självklart vara bra ljud, helst hyfsad bas också. Headsetet ska användas till Counter Strike och musik, men att det funkar bra till cs är det viktigaste. Är SteelSeries SteelSound 5Hv2 bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 5H håller ungefär samma standard som Siberia. Förstår inte varför du inte bara köper ett nytt siberia? De gånger jag har testat det så verkar det ju så otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) 5H är inte lika bra imo, för mycket diskant. Köp Siberia bara. Redigerat 26 Februari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 5H håller ungefär samma standard som Siberia. Förstår inte varför du inte bara köper ett nytt siberia? De gånger jag har testat det så verkar det ju så otroligt bra.Har tyvärr haft mycket problem med det, vill inte ha ett nytt sånt. 5H är inte lika bra imo, för mycket diskant. Köp Siberia bara.Har redan köpt 5h v2, gillar det mycket mer än Siberia V2. Iaf i spel, ljudet när man lyssnar på musik var lite sämre än på Siberia, men det gör inget för mig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) Följde med en kompis för ett tag sedan som skulle ha ett nytt Headset för 500kr. Slutade att vi köpte en Creative Draco HS-850 Headset Den är awesome för 500. isolerar också ljudet utanför jättebra! ett + är den bortplockbara micken. Redigerat 26 Februari 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) Har bara möjlighet att köpa headset som finns på Teknikmagasinet eftersom att jag gjorde en liten miss. De ska kosta under 600kr nu. =/ Redigerat 26 Februari 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) Creative 3D Tactic Alpha Headset - Finns på teknikmagasinet. Ska vara Awesome för 599kr Läs mer HÄR Redigerat 26 Februari 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) Creative 3D Tactic Alpha Headset - Finns på teknikmagasinet. Ska vara Awesome för 599kr Läs mer HÄRBra för spel som cs? Bra mick? Om man jämför med 5Hv2 =) Redigerat 26 Februari 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Bra för spel som cs? Bra mick? Om man jämför med 5Hv2 =)Läs om den så ser du, den är väldigt bra för den prisklassen.Man ska lätt kunna höra var fienderna är också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Läs om den så ser du, den är väldigt bra för den prisklassen.Man ska lätt kunna höra var fienderna är också.Men ofc så skriver dom bra om produkten på Teknikmagasinets hemsida, de vill ju sälja. Sorround (höra vart fienderna är) finns på typ alla headsets, så det säger inte så mycket. Någon som har testat headsetet och kan berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Men ofc så skriver dom bra om produkten på Teknikmagasinets hemsida, de vill ju sälja. Sorround (höra vart fienderna är) finns på typ alla headsets, så det säger inte så mycket. Någon som har testat headsetet och kan berätta?Slår vad om att ingen har gjort det här ._. .. men sj tycker jag du ska köra på det om du inte orkar gå till elgiganten och köpa Draco Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Bättre att köpa ett populärt headset som man vet är bra, än att köpa ett okänt headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.