Hoppa till innehåll

Ny Tv ~ 5k Högst. 32" - 42"


Distinction

Rekommendera inlägg

Som sagt så ska jag skaffa en ny TV(LED,LCD, helst Full HD) och undrar om ni skulle kunna hitta en bra en för så billigt som möjligt, går inte över 5k (Lågbudget? Ja.)

 

TV:n ska vara 32" - 42", Helst Full HD (gäller inte 32" då jag anser att den bara behöver HD ready(720p)

 

Inte för "Tjock"...

 

Vad mer ska man säga, Jo. Kollade runt på Prisjakt, och där hade de ett märke jag bara hört talas om men aldrig sätt eller hört någon köpa ifrån, SWEDX heter det, hittade också en 32" där för 2k!

 

Se själv... http://www.swedx.se/index.php?cPath=71_74

 

De har rätt unika saker också.. t.ex Dator Mus gjord utav trä...<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ledsen att jag ej hjälper något men ska du spela på denna TV, min fråga isåfall är.. Skojar du?

 

Nej.. ? En normal tv för normal användning och möjligt vis lite Xbox.

 

Edit: om du snackade om tv:na från SwedX, så har jag ingen aning... jag rådfrågar ju just om det...

 

 

Köp inte en Swedx! Men LG har väl denna TV:

 

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=587751

 

Har själv en likadan modell fast 37", fungerar finfint till min 360 samt att koppla in till datorn. Full HD och 42".

Fin TV... men skulle helst vilja ha LED. Den där är CF... någonting ;P alltså den kör med Lysrör, inte diod.

 

 

Och försök med att hitta en tv för lägsta pris... men helst 32" - 42", alltså kolla inte direkt på de med högre pris. utan börja nedifrån

Redigerat av QuinnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...