Laserturk Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Under hela tiden jag spelat Runescape, så har jag alltid undrat en sak. Varför är det alltid överdrivet många bots vid Willows i Draynor Village? Eller, i Gunnarsgrunn vid fiskestället, varför bankar folk sin fisk? Den är ju praktiskt taget värdelös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Willows för att det är snabbaste sättet att träna i F2P och dom bankar sin fisk för att det ska gå fortare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Anledningen till att dom bankar sin fisk, är för dom har lite pengar, eller är dumma. @Vinne12, det går snabbare att droppa den än att banka den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 27 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Willows för att det är snabbaste sättet att träna i F2P Det förstår jag, men hur mycket exp/timme får man egentligen om 100 bots samsas om 5 träd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Det förstår jag, men hur mycket exp/timme får man egentligen om 100 bots samsas om 5 träd?Har du bra lvl i WC så märks det väll knappt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg