leopard Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 finns det några bra hemsidor på svenska om fusk förutom denna och .nu(en annan hemsida som jag vet!!..som slutar med.nu) :rolleyes: Citera
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 man kan ju bli medlemm på många hemsidor! :rolleyes: som t.ex. playstation.com eller cheatplanet.com men det finns fler! Citera
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 man kan ju bli medlemm på många hemsidor! :rolleyes: som t.ex. playstation.com eller cheatplanet.com men det finns fler! Men playstation och cheatplanet.com är väl engelska eller? :huh: Citera
Gäst Soffan Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Ja dom är engelska men det finns faktiskt inte en sida som är lika bra som Fuska.se! Vad jag har sett iallafall! Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) finns väll fus k.cc Redigerat 16 Maj 2004 av DaNiEl tHHe GamER Citera
Gäst Soffan Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Jo men inget slår Fuska.se Det finns en till sida som har samma namn som denna sida fast med .nu istället! Citera
*REX* Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 Jag använder bara Fuska.se.Ingen annan.NEVER! Citera
Offline Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 Jag använder bara Fuska.se.Ingen annan.NEVER! Om det inte finns fusk här då? Och du är på t.ex. en bana där du dör hela tiden?Menar du absolut NEVER..? jag kollar (när jag har fastnat) på en massa olika sidor där det finns fusk men fuska.se har det därimot bästa forumet....... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.