Hoppa till innehåll

Nytt Headset


Tilvas
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja!

 

Nu när jag ändå ska uppgradera datorn tänkte jag skaffa ett nytt headset som ligger i omkring 800 kr

 

Har tänkt på steelseries siberia v2. Sen såg jag att om man går upp till 1000 klassen så har razer några som ser ut att vara ganska bra. Vet ni något bättre alternativ eller ska jag köra på en siberia v2?

 

 

Jag vill att den ska vara bra när man spelar och lyssnar på musik

 

Förlåt om jag har blivit lite tjatig har ganska många trådar uppe nu :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sitter siberia v2 skönt runt öronen? För det headsetet jag har nu blir oskönt när jag suttit med det i typ 5 min

Dom är helt okej. Trycker inte hårt mot huvudet. Tror däremot att mitt huvud är lite konstigt format, var tvungen att ha dem långt "bak" på huvudet för att de inte skulle glida av huvudet framåt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehm, va?

Högtalare har 2.1, 5.1, 7.1 osv. och det är inte ens ljudstyrka. Utan är det 2.1 så har man 2 högtalare och 1 bas, 5.1 så har man 5 högtalare och en bas osv.

Jasså, Tack nu lärde jag mig nåt nytt jag har gått och trott att det var ljudstrykan hela tiden men där ser man :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...