Arcane Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 jag försöker köra minecraft classic på min dator men den säger bara att någonting inte kan verefieras hur gör man så det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Antingen skärper du till dig och kör riktiga Minecraft, eller så berättar du exakt vad det är som inte kan verifieras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Antingen skärper du till dig och kör riktiga Minecraft, ellerså berättar du exakt vad det är som inte kan verifieras.Du kommer inte ångra dig ;) ifall du ångrar dig kan du ju alltid installera jätte mycket mods så minecraft blir som ett helt annat spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 28 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 ska köpa minecraft sen men kan inte nu (är pank)det var någotom skaparen kan inte verifieras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Alltså, som jag har förstått det här rätt, så är det väl bara att trycka på "Acceptera" eller dylikt på saken som kommer upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 1 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Jag ska gå igenom en active-X kontroll men min dator förnekar det den vägrar. Det står Utgivarern kan inte verifieras går inte att installera programmet av säkerhetsskäl. Klickar man på ok händer inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Screenshot tack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 1 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Screenshot tack?hur fixar man det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 hur fixar man det <_<http://lmgtfy.com/?q=How+to+take+screenshot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 1 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Testa en annan webbläsare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg